måndag 24 mars 2014

Bokbloggsjerka, 21-24 Mars

Ute i sista minuten, som vanligt, med veckans jerka:

Har du sett någon pjäs eller liknande som du av en eller annan anledning tvingades att se men som du absolut inte gillade?
Om du vill får du vända på frågan för att i stället berätta om en pjäs eller liknande som alla bara MÅSTE se. 

Nja, jag är inte mycket för pjäser överlag. Jag har sett två stycken tror jag, den ena var Romeo och Julia och den såg jag faktiskt flera ggr, riktigt bra tyckte jag. 

Den andra minns jag inte vad den hette, eller vad den handlade om, men det var mycket död och armod, och en JÄVLA massa kaniner... Helt galet seg och fruktansvärt lång... Såg den på tiden före man började dricka alkohol, vilket inte direkt hjälpte till...

Nej, någon pjäsmänniska är jag inte, men jag kanske bara inte har sett rätt pjäs?

1 kommentar:

  1. Jag är ingen teatermänniska jag heller, den här jerkan fick jag gräva djupt för att få till...

    SvaraRadera