onsdag 9 oktober 2013

Me and my best friend, hon Sofie ni vet..?

Sofie Sarenbrant signerar böcker i Linköping på Fredag och jag försöker ta mig dit för att få halva bokhyllan signerad.



Det är en smula avancerat dock... Jag och kompisen ska tävla, om allt klaffar, på Söndag i Finspång. Orkar inte gå in på alla detaljer, men trust me, det är SJUKT avancerat och rörigt... Kontentan är iaf att om det ens ska vara LITE genomförbart så ska jag ta tåg upp från Västervik, med tre hundar.

Inväntar fortfarande besked från min galet snälla vän som bor i Norrköping om huruvida hon kan tänka sig att möta mig i Linköping och förvara hundarna i sin bil en stund (och sedan husera oss alla över natten dessutom...) medan jag får mina böcker signerade... Tydligen är det så att hundar inte är välkomna på boksignering?!

Twittrade om saken:



Såatte... Oavsett om inget annat klaffar med helgen så kommer jag ju åka upp till Linköping med mina böcker, den saken är ju säker. Hade det inte varit för tävlingen så hade det ju varit en aning smidigare att bara åka upp och sen hem igen, men jag orkar inte göra den resan TVÅ gånger samma helg, inte ens för min bästis ;)

Vill ni läsa början av den här bästis-historien (det är ett hyfsat internt skämt, men det skulle jag ju aaaaaldrig erkänna, klart vi är bästisar!) så kan ni söka i arkiven. Gissar att alla inlägg är taggade med Sofie Sarenbrant så det är bara att klicketiklicka lite här till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar