onsdag 28 augusti 2013

Det är komplicerat, kan man säga. Som en Facebookstatus.

Hej kära, försummade, blogg och bloggläsare!

Ber om ursäkt för bristen på action, men man kan säga att livet och kärleken (eller snarare bristen på...) kom lite i vägen för bloggandet. Har jobbat dygnet runt känns det som, men nu hoppas jag få lite mer tid över för nöjesläsning. (Vilket skämt, eftersom skolan snart startar igen...)

Har t ex fått Fredrik Backmans nya bok "Min mormor hälsar och säger förlåt" i brevlådan. SOM jag har längtat!! Har bara läst ett kapitel ännu, men jag älskar den redan.

När det gäller livet som kommer i vägen för läsningen kan jag bara citera Herr Backman: Det är komplicerat, kan man säga. Som en Facebookstatus.

Kunde omöjligen sagt det bättre själv.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar