lördag 31 augusti 2013

Bokbloggsjerka 30 aug - 2 Sept

Veckans Jerka är enkel!

Vilken bok/vilka böcker längtar du mest av allt efter just nu?


Piece of kaka, Caroline L Jensens bok med arbetstiteln "Demonologi för nybörjare"! Det känns som om jag har längtat i flera år, men det är tydligen inte så länge, hävdar författaren ;)

Boken kommer ut nästa år. Minns inte om det var vår eller höst, det kanske inte ens är bestämt ännu, men jag minns att det är nästa år och jag LÄNGTAR!

Sen ser jag fram mot Anders De la mottes nya också. Vet ingenting om den mer än att den omöjligen kan vara annat än fantastisk.

4 kommentarer:

  1. Jag läste en novell av Caroline L Jensen nu i sommar, Söker sig hem, den gav mersmak.

    SvaraRadera
  2. Ja, hon är så himla bra! Kanske inte helt opartisk här, men noga då ;)

    SvaraRadera
  3. Åh ska De la Motte komma med en ny bok, låter väldigt spännande även om man inte vet någonting om den :)
    Du har blivit taggad i min blogg :)

    SvaraRadera