måndag 13 maj 2013

Så många böcker, så lite tid!

Fick en väldigt glad överraskning idag när jag länsade brevlådan. Hade fått ett bokpaket från förlagssystem som innehöll Död mans grepp och Den enes död av Peter James, samt Andra andningen av Sofie Sarenbrant (YEY!!) Det ska bli väldigt roligt att läsa samtliga, jag gillar båda författarna mycket! Sofie har dessutom lovat att bidra med en pytteliten intervju till min blogg, jag ska bara få tid att sätta mig ner och komma på några intelligenta frågor!


Tidigare den här månaden har jag fått Av kött och blod av Henrik Johansson, den håller jag på med nu och den är väldigt bra! Jag har även fått Wanted av Anna Hansson och Marie Nilsson. För ett tag sedan fick jag även Saga svärd omskakare och världsresenär av Taliah Pollack, men det vill jag minnas att jag bloggat om tidigare?

Jag blir så GLAD! Det är så roligt att olika författare och förlag vill skicka mig böcker! Nu ska jag bara få tid att läsa dom också... Tack och lov är skolan snart slut för den här terminen, och då-om inte förr-har jag en spännande "att läsa"-hög att hugga in på!

5 kommentarer:

  1. Oj vilken intressant hög med böcker att läsa!! :)

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas att det är Andra andningen som ligger på posten och väntar på mig ;)
    Men håller med om att det finns mycket böcker och så lite tid..

    SvaraRadera
  3. Är sugen på Andra andningen!
    Funderar på om den ska få åka med i nästa bokbeställning!

    SvaraRadera
  4. Åh, Saga Swärd är så himla bra!!!

    SvaraRadera
  5. Trivia: Jag och Taliah går i samma klass (Författarskolan i Lund) och har gjort så sedan hösten 2010. Det har varit ett nöje att följa "Saga Swärd" växa fram. Taliah har en helt otrolig fantasi (och är just nu i Hebron, man kan följa hennes bloggande därifrån på Litteraturmagazinet).

    SvaraRadera