tisdag 2 april 2013

Läsplaner för April:

Stulit jättemycket från MONIKA igen, snart ger hon mig stryk...

Skolan tenderar att komma i vägen för min nöjesläsning, men jag försöker hinna/orka med ändå. Det blir en hel del ljudböcker i April tror jag. Detta tänker jag läsa i april:

Vredens tid Stefan Tegenfalk (Påbörjad)

Nirvanaprojektet Stefan Tegenfalk

Den felande länken Stefan Tegenfalk

Pianostämmaren Stefan Tegenfalk

Stigma Åsa Schwarz

Kvinnorna i sjön Lars Rambe

Känns kanske lite ambitiöst med 6 böcker, men 4 kommer jag lyssna på, vilket gör att jag kan "klara av" de 2 sista samtidigt. Vi får se om jag hinner med. Kan ju också tänkas att jag tröttnar på Tegenfalk och inte alls vill läsa/lyssna på alla, men just nu känns det lovande eftersom Vredens tid har gått ut hårt och verkar intressant.

1 kommentar:

  1. Så länge du bara stjäl idéer och inte texter så går det hur bra som helst :)

    Jag har fortfarande inte läst någon av Tegenfalks, men det står ett gäng av dem i bokhyllan. Och Kvinnorna i sjön är jag jättenyfiken på.

    SvaraRadera