tisdag 2 april 2013

En liten marslista

Det här inlägget har jag typ snott nästan rakt av från MONIKA, har klippt ut det som känns relevant för mig dock ;)

Antal lästa böcker i mars 2013: 4

1. Saker min son behöver veta om världen, Fredrik Backman
2. Femtio nyanser av mörker, E L James
3. Och fjättra Lilith i kedjor, Åsa Schwarz
4. Doktor Joseph, Andreas Roman

Författare jag inte läst tidigare: 1, om jag låtsas som om jag inte läste den första femtio nyanser-boken i februari... 4 kvar.

Biblioteksböcker: 0
E-böcker: 0
Ljudböcker: 1
Recensionsexemplar: 1

Månadens bästa: Och fjättra Lilith i kedjor. Sorry alla andra, men den var bäst.
Månadens sämsta: Femtio nyanser... Inte skitdålig, men tröttsam.
Månadens överraskning: Och fjättra Lilith i kedjor, märkligt nog
Månadens besvikelse: Ingen!
Månadens otäckaste: Doktor Joseph, utan konkurrens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar