söndag 7 april 2013

Bokbloggsjerka, 5-8 April

Jag har sett bokbloggsjerkan både här och där väldigt ofta och funderat på vad det är, men inte orkat sätta mig in i detta otroligt komplicerade koncept förrän idag ;)

Men det här verkar ju skoj, så jag kör på!

Hur ser den ultimata lässtunden ut för dig?

Sen jag började plugga igen så är det här med läsning nästan något traumatiskt. Jag VILL läsa, men det är så mycket annat man borde göra, så om man väl tar sig tid att bara sitta och LÄSA för NÖJES SKULL så känns det som om man borde skämmas. Därav mängden ljudböcker jag har konsumerat senaste åren.

Så mitt svar får bli: I en solstol på valfri chartersemester. När jag är på semester så har jag inga måsten, och behöver inte ha ångest för att jag läser bara för nöjes skull. Bara ligga i solen och läsa, vända på sig och läsa lite mer, doppa sig i vattnet och sen läsa lite mer igen.

Jag ser fram mot att börja jobba heltid, så att jag verkligen är ledig och fri att göra vad jag vill efter arbetstid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar