måndag 11 mars 2013

Utmaning

Hittade en gammal deckarutmaning hos Lilla O, och tror att jag ska göra en egen variant av den i år.

Tror att 15 helt nya författare är för mycket för att jag ska hinna med mitt i allt pluggande, så jag tror jag lägger ribban riktigt lågt och säger att jag ska läsa fem nya författare under året. Jag tror inte att jag ska begränsa mig till deckare heller, även om det känns som om det är hemskt troligt att det blir många sådana, det är ju lite min genre...

Så, fem okända/olästa författare oavsett genre.

2 kommentarer:

  1. Jag har kommit fram till att jag nog nästan läser fler böcker av för mig nya författare än vad jag läser böcker av författare som jag redan har "testat" :P

    SvaraRadera
  2. Jag är väldigt partisk och håller mig gärna till sånt jag redan vet vad det är, rädd för att prova något nytt :D

    SvaraRadera