onsdag 6 mars 2013

Massolit förlag, vad glad jag blev!

Det trillade in ett mail idag som gjorde mig jätteglad! Kopierade delar av det:

"Såg att du hade skrivit om Andreas Romans Doktor Joseph på Bokus. Vill du ha en gratis bok att läsa och recensera till din blogg?

Härlig barnboksblogg har du också! Till den skickar jag gärna ett exemplar av Svea tvättar, skriven av förskolläraren Linda Palm."

Om jag vill ha gratis böcker av mina favoritförfattare innan dom går att köpa i butik?? Hmmmm, låt mig fundera!! *Glad* Jag har ju fått recensionsex förr,  men det här är första gången ett förlag kontaktar mig, tidigare har jag mest haft tur och råkat snubbla över ett erbjudande. Jätteroligt!


Jag var helt säker på att Andreas Romans senaste redan kommit dock, jag har bevakat den hos Bokus och när jag fick ett mail om den så läste jag inte så noga eftersom jag... Hrm... Redan överskridit min bok-budget den här månaden. Nu när jag kollade upp saken så kommer den i slutet av månaden så tji fick jag!

Nu vet ni vad som kommer ;)

2 kommentarer:

  1. Massolit är ett väldigt trevligt förlag! :-)

    SvaraRadera
  2. Ska bli roligt att läsa vad du tycker om Doktor Joseph!

    SvaraRadera